Vacances

Posted by Natxo On dissabte, de juliol 24, 2010 0 petit(s) four(s)

El dilluns marxe de vacances. Me'n vaig amb els meus pares i el meu germà a Isaba, un poble perdut prop de la "Selva d'Irati", a Navarra. Situat a pocs quilòmetres de França (País Basc francès), em trobaré, durant cinc dies entre muntanyes, tapat per les nits amb mantes i caminant entre bons paisatges. Hem decidit donar-li més importància a les muntanyes dels voltants que no a les ciutats properes.

Tornaré el divendres, i el mateix dissabte, me n'aniré a L'Aleixar (Tarragona) a veure a "Els Amics de les Arts". Bé, jo dormiré al poble del costat; Vilallonga del Camp. D'ací, el diumenge partirem a Poblet, per veure el monestir cistercenc. Ens banyarem, relaxarem i sobretot, disfrutarem i cantarem bona música. Ixirem el dissabte de bon matí, per poder exprimir més encara el cap de setmana.

Així que, pareix ser que aquest serà el darrer post fins a agost. He decidit agafar-me unes bones vacances, i totes dues, amb les millors companyies possibles. Sé que no ho aparente massa, però tinc ixa il·lusioneta que se li posa a un xiquet menudet als ulls, quan sap que el que li ve per davant, és el millor que li podria passar, i el que porta ja molt de temps esperant.

M'espera una de les millors setmanes de l'any.

Ens veiem prompte, sigau feliços!

Categories: , ,

0 Response for the "Vacances"