Avís

Posted by Natxo On dimecres, de juny 16, 2010 2 petit(s) four(s)

He estat pensant en deixar d'escriure per ací. Aquest blog va ser creat per a l'Erasmus, i el dijous passat se'm va acabar el curs a Verona, així que no sé si té massa sentit continuar amb el blog. La veritat és que si que m'agradaria: Hi ha un estiu per davant que contar i un últim curs a València. Però no sé ben bé que faré. He pensat en agafar-me unes vacances blogueres, i deixar de costat açò. A casa tinc un internet molt roïn, i la veritat, no estic massa animat ni inspirat per escriure qualsevol cosa. No sóc cap mena d'escritor en crisi. De fet, no sóc escritor. Un simple aficionat que no troba raons per continuar ací. No troba raons per a escriure allò que li envolta, ni allò que pensa.
Com ja he dit, m'agradaria continuar, però no sé si podré actualitzar tant com a mi m'agradaria. És cert que no tinc massa "clientela" al blog (de fet, poques persones es paren a llegir-lo), però a la poca que hi ha, sols li tinc que dir una cosa: Gràcies.
Més de tres mil visites han fet que açò tire.

Amb aquesta entrada avise de que el número d'entrades crec que van a disminuir un poc en aquesta època, i si hi ha entrades. Supose que tot tindrà que vore. M'he alçat amb el peu esquerre i porte ja una setmana sol a casa (pràcticament).

En fi, que el blog no tindrà tantes entrades com jo desitjaria, però estic escàs d'idees, ho senc.
Gràcies.

Categories:

2 Response for the "Avís"

  1. Anònim says:

    mmm... detecto cierto tono con dosis tristonas... Mucho ánimo! Un beset molt fort!

    P.

  2. Anònim says:

    Naaaaaaaaaaatxooo no dejes d scribir ahora q tienes mas tiempo libreeeeeeeee :P
    chaval q ya entiendo el valenciano!

    besineeeeeeeeees
    Lola