Olho nesse blog!

Posted by Natxo On diumenge, de maig 09, 2010 0 petit(s) four(s)


M'ha arribat al blog una invitació o mena de joc que tinc que continuar per a donar a saber el món dels bloggers. És una mena de llista sobre els 10 millors blogs que conec, i fer-los una xicoteta referència i, ja de pas, publicitat. La proposta me l'ha enviada Mariavalls_blog, a la qual li done mil gràcies. Vale a pena ficar de olho nesse blog, supose que serà una iniciativa portuguesa, i ve a ser un "Val la pena mirar aquest blog". Doncs això vaig a fer jo. Torne a repetir; moltes gràcies, Maria! No tinc 10 blogs dels quals parlar, per això, faré referències als 5 que més m'agraden.


- Mariavalls_blog: Per la seua forma de contar les coses i la facilitat per a fer-les tan quotidianes, tot i que està a 1001qm de distància. M'agrada el què i el com del que diu.

- ElsAmicsDeLesArts: Gran grup que cal escoltar! Les seues anècdotes són impressionants, i més si són narrades de tal forma.

- A.F Jaume Oller: Un blog diferent sobre fotografia. Relaxant.

- Lucas: Pel seu estil novel·lesc i la seua complicitat entre autor i protagonista.

- Poc Moderna: Blog de referències musicals i de les bones.


He dit.
Gràcies.

Categories:

0 Response for the "Olho nesse blog!"