D'Iniestassos

Posted by Natxo On divendres, de maig 07, 2010 1 petit(s) four(s)


Ahir feia un any que Iniesta va marcar aquell meravellós gol al Chelsea. Torne a repetir: Simpatitze amb el Barça i el seu futbol però, com em van dir l'altre dia, "ser d'un equip ja són paraules majors". Aquell dia, començà a Catalunya un "baby boom". I molts dels nadons, s'anomenaren Andrés (o Andreu).
Recorde estar a un bar a Carcaixent, amb el meu germà i els amics. Jo vaig arribar a la segona part. I faltant un minut per al final del partit, "el Déu del futbol va baixar a Stamford Bridge", i va marcar per començar mite i llegenda. Sis títols. Al moment del gol, al bar es va fer el silenci i, un segon després tots vam assumir que era cert. Tots de peu, cridant (i alguns dels presents, plorant). Molts dies, encara em pose el moment i se'm posa la pell de gallina. I a alguns dies, un nus a gola.
I hui és un d'ells.

Categories: ,

1 Response for the "D'Iniestassos"

  1. maria says:

    Natxo, t'he deixat un premi al meu blog. Si el trobes merescut, passa a recollir-lo

    :)