2010

Posted by Natxo On divendres, de gener 08, 2010 1 petit(s) four(s)


Primerament, felicitar a tota la gent l'any nou. Espere que les vostres peticions es facen realitat durant aquestos 365 dies nous que ens esperen. En segon lloc, dir-vos que torne a estar a Verona, i que ja m'he posat a estudiar, encara que molts de vosaltres continue sense creure-s'ho. Estic sol ací al meu pis fins la setmana que ve i estic aprofitant al màxim les estones de silenci.

S'ha acabat l'any 2009. Recorde quan, celebrant l'entrada en aquest any que ha acabat fa res, mentre tots els amics es felicitaven pel canvi, jo estava a un bany, amb unes tissores a la mà dreta, la coleta del pèl a la mà esquerra i amb una frase a la boca: Any nou, vida nova. I així va ser.


Sols li demane a aquest 2010, que continue tal i com ha començat; amb ganes i amb ixa il·lusió.
(i que els desitjos que he fet, baix la llum de la Torre Eiffel, es compleixquen).





Soñar contigo

Paraules d'amor

Volver

Boig per tu






Natx-0, que tiende a infinito.

Categories:

1 Response for the "2010"

  1. maria says:

    He tornat.

    Per a quedar-me.

    :)