Fins prompte (espere)

Posted by Natxo On dijous, d’agost 26, 2010 3 petit(s) four(s)

Aquest blog, ara que tinc internet al portàtil, ha tingut molta vitalitat. Han augmentat les visites i els escrits. Però he decidit deixar-ho. Almenys, per un temps. Si a inicis d'estiu ja ho tenia pensat, ara ja m'he fet la idea. No tinc motivacions per continuar. Ni motivacions ni, sincerament, ganes. No crec que molta gent m'enyore per ací però, simplement, volia fer-vos saber que açò romandrà tancat. Necessite desconnectar i dedicar-me temps. Em vindrà bé. Si al final, aquest fins prompte es converteix en un adéu, vos ho faré saber. Gràcies a tots, de veritat. De tot cor.


Fins (espere) prompte.

Categories:

3 Response for the "Fins prompte (espere)"

  1. Anònim says:

    Fins prompte (sense el "espere")

    :)

    Palo

  2. Fins sempre ;)

  3. Unknown says:

    Llegint el teu blog me n'adone de que arribe tard a aquest món. Espere que tornes, Grassottello.