Dades Erasmus

Posted by Natxo On divendres, de maig 14, 2010 3 petit(s) four(s)

-Vaig arribar a Verona un 15 de setembre de 2009, i me n'aniré un 10 de juny del 2010. Han sigut 250 dies, que són aproximadament un 68'5% de tot un any (365 dies).

-D'aquest any Erasmus, un 62'6% del temps he estat ací, a Verona (i voltants). L'altre 37'4% he estat de viatges.

-He estat un 12'26% del meu temps d'Erasmus a París (21 dies)
-A la terreta, he estat un 11'68% del temps, que són aproximadament uns 20 dies.
-Entre Praga i Viena he estat en total, 7 dies, que ve a ser un 4'09% del curs.
-Tant a Berlín com a Cracòvia, m'he passat un 2'92% dels meus dies d'Erasmus (5 dies a cada ciutat)
-Els dos viatges més curts (3 dies), s'han emportat l'1'75% del meu temps ací a Itàlia.

-En total, he estat de viatges 64 dies.

-Aquest any, he agafat ja 17 vols, i encara me'n queda un; l'últim. He volat amb 3 companyies diferents (11 voltes amb Ryanair, 4 amb Wizz Air i 2 més amb EasyJet). L'últim és amb Ryanair.

-He dormit 9 nits a aeroports. On més, ha sigut a Bèrgam, unes 4. A Milà 2 nits i a Alacant, Praga i Cracòvia, solament una nit.

-He estat a 7 estats diferents: Alemanya, Noruega, Suïssa, França, Polònia, Rep. Txeca i Àustria (sense comptar el de residència; Itàlia).



Les dades diuen que ha sigut un bon any, no?

:)

Categories: , ,

3 Response for the "Dades Erasmus"

  1. abrilc says:

    ja veus!! :D

  2. maria says:

    en ma casa has estat més temps que a la teua!

    ja et passaré la factura i tu ja saps a quan cotitza el m2 quadrat ací ;)

  3. Anònim says:

    ma' que som apanyats!!