Krakow

Posted by Natxo On dimarts, de març 16, 2010 1 petit(s) four(s)

He vingut ja de Cracòvia. Diuen que és la Florència o la Barcelona de Polònia. I no van tan mal encaminats...Respectant les distàncies, tenen raó.
Com a bon "dito", tinc que dir que el menjar està molt bo. Molt però que molt bo. I que és tot abusivament barat. Abusivament perque, ho veus tot tan barat, que t'ho compres tot. :)
He vist Auschwitz i Birkenau...La paraula bonic no entra en cap dels dos llocs. Deixem-ho en que és interessant. Massa jueu-sionista i subjectiu, però interessant.
Recomane que es faça aquest viatge, encara que siguen tres dies. Sobretot a l'estiu, on no facen -9º i on la neu no ho tape tot.

(no tinc cap foto...bé! ni càmera!)

Ara ja toca estar a Verona, fins no sé quan.
La pregunta que em ronda pel cap és: Finalment hi haurà tournée?
I demà...Visita carcaixentina!
:)

Categories: , ,

1 Response for the "Krakow"

  1. maria says:

    quina enveja (sana) em fas, per lo de la visita i per el viatge...

    jo tinc ganes de viatjar a l'est per vorer com és tot allò. Però en primavera :)