Començar a ser...

Posted by Natxo On dilluns, d’octubre 05, 2009 2 petit(s) four(s)


Començar a ser ja un més a una ciutat nova. Començar ja a conèixer a gent, a poder ixir a fer-te un café, o una cervesa. Començar a no estar ja sempre decaigut per no tenir pis. Començar a estudiar, a cuinar, a caminar sense importar on es va. Començar a llegir llibres, a continuar Rayuelas. Començar a tirar de menys a la gent. Començar a ser rutinari tirar de menys a certa gent.

Començar una nova vida...però sense oblidar l'anterior.


Nou blog el meu...L'anterior no es podia actualitzar, ho senc.


Natx-0, que tiende a infinito.

Categories:

2 Response for the "Començar a ser..."

  1. Anònim says:

    Weiii!! L'autentic Ignasi començant un blog?? Açó no m'ho perdo jo!

    Pues res, anyadit als meus RSS quedes ;)

  2. maria says:

    m'alegre de que tot comence bé i de que continue la teua tendència a infinito

    jo segueixc a l'espera de trobar-me a la Maga i a Oliveira per ací

    cuida't