és el nostre dret a dir que no.

Posted by Natxo On dimecres, d’agost 11, 2010 1 petit(s) four(s)


Recorde quan anàrem a un concert. Allí sentats a terra, amb un got i una botella d'aigua. Jo estrenava pantalons rojos. Volia dur un barret, però a la nit, no queda bé. Sopàrem en el que, possiblement, era el pitjor bar del poble. Els dos pensàrem el mateix mentre l'home ens llegia la carta: Teníem que haver anat on hem dinat. Però bé, les olives estaven bones (com totes a la zona). Em vaig convertir en la "Tourist Info", quan em preguntaven on era el concert, allí sentats al banc de la carretera principal.
I quan entràrem, ens sentàrem. I jugàrem. 1, 2, 3; responda otra vez. Si, et vaig guanyar. I al començar el concert, ja estàvem allí, esperant-los. Però abans, va tocar ell. Cantava i parlava. I aplaudíem. I tu, en un d'aquestos manisfestos, et posares a aplaudir amb molta emoció. I fou aquesta cançò la qual et va emocionar. Constitucions, anys vuitanta, generacions covardes i ciutats del país. Del nostre país. I entre tanta paraula, uns aplaudiments, els nostres.


Categories: ,

1 Response for the "és el nostre dret a dir que no."

  1. Pot ser perquè som la generació del no res (o això ens han fet creure o ens ha vingut bé creure), l'escalfor que es nota per dins quan algú que se t'apropa en l'edat et parla de lluita és una sensació encoratjadora, que et fa més fort, que et fa sentir que no estàs sol...aquesta cançó em posa la pell de gallina!
    Genial el post, i no només per la cançó :)