què diran els déus...

Posted by Natxo On dijous, de juliol 01, 2010 2 petit(s) four(s)

Rebuscant entre la paperassa, m'he fet amb un regal. Un regal que em feren al deixar l'escola, i passar a l'institut. Un quadre, amb una quatribarrada i baix, un dels textos més bonics i significatius que he llegit mai. En tots aquestos anys, no sabia quina cosa em volia dir. No entenia el seu significat. I en tots aquestos anys, he aprés una a una, cada paraula del que em diu. I moltes vegades, recitava aquelles frases que baix una quatribarrada i una mà oberta se m'oferien. Ho recitava de cap, perque no sabia què em volia dir. Fins ara.

Què diran els déus
si aturem el pas
o creiem que n'hi ha prou
amb el poc que hem avançat.
Ens diran: miserable d'aquell dissortat
que no té la humilitat del constant començar.
Ai d'aquell que no té més demà que l'avui,
que no pren nou alè per anar més enllà.

Categories:

2 Response for the "què diran els déus..."

  1. maria says:

    preciòs :)

  2. Ho tenim tot per fer!! Un camí ben llarg i les ganes de caminar...i costa i cansa...però no s'aturarem mai...i sempre hi haurà algú que trobarà les petxades i les seguirà.

    Ale! a la feina! ;)